Konsultant za bezbednost od požara i eksplozija eksplozivnih smeša ... Autor SRPS TP 21 i više drugih propisa .. Možete me pozvati telefonom od 10 do 22 h ili napisati meil. Za savet meilom budite konkretniji u opisu (lokacija, predhodni postupci, po potrebi crteži i dr,). Možete i odavde otvoriti blog o standardima požarne bezbednosti i Forum linkovi su dati niže. Napr. u blog Forum možete ući klikom miša na to ime bloga - dato ispod slike knjige Glosar (dato niže u osnovnoj koloni).

субота, 9. јун 2012.

Još neke aktivnosti

Krajem maja i početkom juna imao sam još tri aktivnosti
1. U okviru sajamskih događaja (bezbednost od požara i bezbednsot i zaštita zdravlja na radu u organizaciji ova dva ministarstva) i jednosatni prilog DITUR-a u vidu prikaza radova na 4 teme.
  Ja sam vodio taj prilog i dao prikaz nekih problema projektovanja garaža.
  Predstavile su se i tri firme prijatelji DITUR-a sa svojim proizvodima.   
2.  održao sam predavanje i 'radionicu' sa slušaocima u okviru seminara u organizaciji Unije poslodavaca Srbije
3. Uzeo sam učešće na seminaru u Institutu Mihajlo Pupin na teme vezane za inteligentne zgrade sa temom o  integraciji bezbednosnih funkcija u inteligentni sistem. (o ovome će verovatno nešto biti i na sajtu Inženjerske komore Srbije)

Dolazi vreme leta kad nema takvih i sličnih aktivnosti ...
Primam zanimljive meilove i nadam se da ću na sve odgovoriti ..

Нема коментара: